Prigovori
SAVA ŽIVOTNO OSIGURANJE a.d.o. Beograd (dalje: Društvo) postupa sa prigovorima korisnika usluga osiguranja u skladu sa Zakonom o osiguranju i Odlukom Narodne banke Srbije o načinu zaštite prava i interesa korisnika usluga osiguranja. Navedenom Odlukom Narodne banke Srbije je bliže uređen način podnošenja prigovora korisnika i postupanja osiguravajućeg društva po prigovorima.
Prigovor možete podneti ako ste nezadovoljni pružanjem usluga Društva, a naročito u vezi sa ugovorom o osiguranju. Prigovor možete podneti zbog povrede prava ili interesa u vezi s radom Društva, a naročito u vezi sa:
- postupanjem Društva, odnosno lica koje za Društvo obavlja poslove zastupanja u osiguranju
- odlučivanjem Društva u vezi sa ugovorom o osiguranju ili njegovim izvršavanjem.
Obrazac za podnošenje prigovora možete preuzeti ovde.
Prigovor možete podneti lično ili preko Vašeg punomoćnika, na jedan od sledećih načina:
- popunjavanjem on-line formulara na našem web sajtu
- slanjem prigovora poštom na našu adresu: SAVA ŽIVOTNO OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Bulevar vojvode Mišića 51, 11000 Beograd
- slanjem prigovora faksom na broj: 011/36-43-613
- u bilo kojoj od naših poslovnica
- elektronskom poštom, slanjem e-mejla na adresu prigovori_sugestije@sava-zivot.rs
Prigovor treba da sadrži minimum sledeće elemente:
- ukoliko prigovor podnosi fizičko lice: ime, prezime i adresu
- ukoliko prigovor podnosi pravno lice: poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica
- razloge za prigovor i zahteve podnosioca
- dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora
- datum podnošenja prigovora
- potpis podnosioca prigovora, odnosno njegovog zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju da se prigovor podnosi u elektronskoj formi
- punomoćje za zastupanje ako je prigovor podneo punomoćnik
Prigovor se podnosi isključivo u pismenoj formi. Podnošenje prigovora je besplatno.
Sava životno osiguranje a.d.o. Beograd će Vam, nakon što podnesete prigovor, odgovoriti u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. U slučaju da postoje razlozi koji ne zavise od volje Društva, navedeni rok može biti produžen za najviše 15 dana, a o čemu bismo Vas blagovremeno obavestili pismenim putem.