Prijava šteta i drugih zahteva
Potrebna dokumentacija
SAVA ŽIVOTNO OSIGURANJE a.d.o. Beograd (dalje: Društvo) je uvek na usluzi svojim klijentima i u skladu sa tim nastoji da omogući što jednostavniju i lakšu prijavu šteta i drugih zahteva čiji je osnov za nastupanje zaključena polisa životnog osiguranja.
Odštetni i druge zahteve možete podneti na sledeće načine:
- poštom na našu adresu: SAVA ŽIVOTNO OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Bulevar vojvode Mišića 51, 11000 Beograd
- u bilo kojoj od naših poslovnica
- pozivanjem kontakt centra na broj 011 36 43 628
Prilikom prijave štete molimo Vas da štampanim slovima popunite obrazac i dostavite svu neophodnu dokumentaciju za adekvatnu procenu i obradu Vašeg zahteva.
O detaljima za podnosenje svakog pojedinačnog zahteva možete detaljnije pročitati odabirom odgovarajuće opcije:
- Napomene
- Doživljenje
- Prijava smrti i/ili smrti usled nezgode
- Prijava nastanka teže bolesti
- Prijava nastanka trajnog invaliditeta
- Dnevna naknada i/ili troškovi lečenja
- Otkup polise
Molimo Vas da bez obzira koji zahtev podnosite, svakako pročitate tekst koji se nalazi na opciji "Napomene", jer je zajednički za sve vrste zahteva i može Vam koristiti prilikom podnošenja konkretnog zahteva.
Sava životno osiguranje a.d.o. Beograd će Vam, nakon što podnesete odštetni ili kakav drugi zahtev, odgovoriti u roku od 15 dana od dana prijema istog.